Pages

Sunday, December 04, 2011

::Kita Bakor Je::

Apa khabar kalian pelayar blog? Berhujung minggu di rumah, atau ada yang keluar bersiar-siar?
 
Hari ni, saya sekadar menghabiskan masa di rumah saja. Walaupun siang tadi cuaca agak terang, rasa agak keberatan nak keluar memandangkan tiada apa-apa hajat di luar. Tambahan pula suhu yang agak panas menambahkan lagi kemalasan saya. Petang pula hujan turun lebat. Hmm, lebih baik berkurung di rumah saja.

Sejak pagi, saya dan isteri mencari-cari apa menu makan tengahari untuk hari ni. Pada asalnya, isteri cadang nak masak sup sayur dan ayam goreng berempah. Memang itu feveret dia.

Sambil mencari alternatif, saya cuba tukar cadangan isteri. Dengan alasan untuk kesihatan, sayur sekadar celur, kemudian ayam tu kita bakor je. lagi best. lagi sihat.

Isteri setuju je... tapi katanya dengan syarat..Aderggh, syaratnya, saya yang kena bakor ayam tu..huahuahua.. 
Saya terkena...


lunch set by neobalanocarpus  

lunch set, a photo by neobalanocarpus on Flickr.

0 komen:

Post a Comment