Pages

Thursday, February 11, 2010

::sehari sebelum::

11 febuari 2010, hari ni dengan penuh semangat dan keazaman, aku bangun sblum pak bilal kat masjid pasang cd ngaji lagi..bangun je, aku terus kumpulkan baju2 n cadar..tujuannya, sbb nak basuh..huhu..tugas mengurus rumahtangga aku kena pikul selama sebulan ni.nape aku semangat sangat hari ni?..sebabnya pagi lusa aku dah nak balik kampung..nape balik kampung?.alaa, kan cuti..aku boleh la balik..dan, yang paling utama kenapa aku semangat sangat2 hari ni, sbb aku nak kemas2 rumah n bilik..baby girl aku nak balik sini minggu depan.so, aku nak kena sediakan bilik beradu untuk baby girl ku ni agar nampak cantik, kemas, wangi n romantik...kehkehkeh..
lepas basuh baju, aku siap2 nak sembahyang subuh..lepas sembahyang, sempat lg aku sambung perjuangan ku yang belum selesai....( tido )..pagi ni rilek la skit sebab baju n seluar untuk kerja da gosok siap2..so, sekarang ni aku da sampai pejabat. ari ni aku bebas..sebab xde kelas..huahuahua..aku boleh siapkan byk kerja yang belum settle lagi ni..so, daripada aku memanjangkan ayat dalam blog ni, baik aku break kejap..nanti sambung balik....babaiiiiiiiiiiiiiiii........

0 komen:

Post a Comment